My status

 Keep running till the end of your journey ! 

Monday 8 February 2016

Budak Kasut Konves.

Aku ni bukan layak nak digelarkan budak dah. Cuma masih ada tempoh masa selama setahun tiga bulan sebelum aku mula mencecah umur dua puluh tahun. Rasa macam sayang pulak nak tinggalkan umur belasan ni.


Kau boleh panggil aku dengan panggilan Kei. Pendek dan comel kan nama tu?


Aku masih lagi belajar. Menyambung pelajaran menjadi salah seorang pelajar tingkatan enam rasanya bukannya sesuatu yang mudah bagi aku. Terlampau banyak benda yang perlu belajar lagi.


Sebenarnya, ini bukan kali pertama aku menulis blog. Aku dah mula belajar menulis di blog sejak aku dapat netbook percuma semasa aku berada di tingkatan dua dulu. Aku sendiripun dah tak ingat ini blog aku yang keberapa.



Moga-moga jodoh aku dengan blog ni kuat. Tak pernah lagi blog aku sempat sambut ulang tahun pertama dah hilang ke laut. [ToT]

Sayonara.

8 comments:

  1. haii, kesiannya blog lama tu dah banyak follower tu. huhuhu. memang parah kalau lupa password. hati-hati. :)

    ReplyDelete
  2. hai junior form 6! hehe. goodluck with ur study. enjoy je tapi belajar tu perlu jugaklah. hehe fighting >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai senior ! yup. 18hb keluar result nanti. huhuhu.
      thanks sis :)

      Delete
  3. jangan la letak pasword yang parah.. hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha i hope too. jangan amnesia sudah >o<

      Delete

Followers