My status

 Keep running till the end of your journey ! 

Friday 1 July 2016

Tidurlah. Jangan Kantoi !

Assalamualaikum.


Pfftt... Macam pelik je tajuk aku ni. Hahaha.


Ehem. *betul baju berkedut*


Siapa tak pernah tak tidur dekat sekolah? Hello plizzlah. Mesti semua pernahkan?


Betul tak?


Aku sendiri memang rajin tidur dekat sekolah. Virus yang bernama 'Kemengantukkan' akan berlaku tidak kira sama ada cikgu ada ataupun tidak dekat kelas. Asalkan aura sekolah itu ada. Maka virus ini kebiasaannya akan mula menular dengan pantas dalam nerve-nerve seluruh badan.


Sangat bahaya. *geleng-geleng kepala. muka sedih*


Malangnya saya sendiri masih belum dapat menghasilkan antidot bagi menghalang virus ini daripada terus menyerang kepada students seantero .. Erm. Seantero Malaysia mungkin?


Kui kui kui.


Jadi saya sebagai Professorlah Keikiut ingin menjalankan kaji selidik. Selalunya korang tidur cara macam mana dekat sekolah?


Aku?


Ehem. Sila lihat rajah di bawah. *batuk*





Ohoi. Aku selalunya kalau cikgu tak ada aku tidur macam nombor 4.


Tapi bila cikgu aku ada.. Aku akan lebih sopan. Selalunya nombor 5. Hahaha. Aku tidur sampai menulis weh. Kawan-kawan aku tengok je. Bila aku sedar tengok kertas... "Apa yang aku tulis ni weh?!"


Nombor 3 tu aku tidur bila cikgu bagi penjelasan. Selalunya waktu ni kepala aku akan terangguk-angguk macam faham sangat apa yang cikgu ajar. Tapi *tutup muka* kalau aku tertidur cara nombor 3 ni, aku akan tersedar bila kepala aku terangkat macam nombor 1 tu. Hahahaha.


Kadang-kadang nombor 6 tu cara aku tidur waktu cikgu round kelas.


Nampak sangat aku tak senonoh dekat sekolah. Pernah pulak aku tertidur macam tu depan semua budak lelaki kelas aku. Drop water face Ai. Uhuk.


Oh. Anda bagaimana?


Sayonara.

6 comments:

  1. sy selalu tidur ikut gaya nombor 4. memang betul sangat tu, bila sekolah je mesti mengantuk. nak tidur tak boleh. huhuh

    ReplyDelete
  2. Hahaha this is so me. I used tons of style depends on the situation pernah duduk barisan paling depan and still tidur =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... same with me lah. aku pun tidur dekat depan xD

      Delete
  3. sy duduk paling blakang so slalu tido mcm gaya no 2 hahahaha . slalunya time sejarah lah T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... biasalah. sejarah weh... harap tabah. >_<

      Delete

Followers